• Gratis verzending vanaf € 75,00
  • 14 dagen niet goed geld terug
  • Cadeauservice
  • Webshop Keurmerk
  • Gratis verzending vanaf € 75,00
  • 14 dagen niet goed geld terug
  • Cadeauservice
  • Webshop Keurmerk

Bestellen


Veilig en vertrouwd

Kopen bij vienas.nl is eenvoudig en duidelijk. Wil je ook weten waar je als klant aan toe bent als je spijt krijgt van jouw aankoop? Of als het artikel beschadigd of incompleet bij je thuis wordt afgeleverd? Je vindt het antwoord op jouw vraag onder het kopje Klantenservice.


Hoe kan ik bestellen op vienas.nl?

Je kunt bestellen door op .......te klikken. Rechts bovenaan van je scherm kun je de inhoud van uw winkelwagen zien. Vervolgens kun je
je bestelling stap voor stap (totaal 5 stappen) afmaken. Volg de instructies op het scherm. Mocht je problemen ondervinden met het bestellen, dan kun je ons bereiken via 
info@vienas.nl of even bellen of appen op 06-34888229.


Hoe verloopt een bestelling?

Via Mijn Account en per email word je zo goed mogelijk op de hoogte gebracht over het verloop van uw bestelling. Op het moment dat je order succesvol is geplaatst, ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Indien je na bestellen geen orderbevestiging heeft ontvangen, controleer dan je spambox. De bestelling is ook terug te vinden in Mijn account. In het geval de order hier niet is terug te vinden, neem dan contact op met ons via het contactformulier op de website of of door een e-mail te sturen naar info@vienas.nl.

Wat moet ik doen als ik geen bestelbevestiging heb ontvangen?

Allereerst adviseren wij om in te loggen in Mijn account. Indien je bestelling daarin vermeld staat is uw bestelling in goede orde door ons systeem verwerkt. Wij adviseren je in dit geval jouw spambox goed te controleren op de bestelbevestiging. Indien je bestelling niet in Mijn account voorkomt, en je ook geen bestelbevestiging e-mail hebt ontvangen, dan verzoeken wij je om contact op te nemen met ons via het contactformulier op de website of door een e-mail te sturen naar info@vienas.nl.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk je bestelling te annuleren. Dit kan op twee manieren:

1.   Voor het annuleren van uw bestelling kun je ons laten weten via info@vienas.nl.

2.   Indien je bestelling al verwerkt of verstuurd is, zijn de retourskosten voor je eigen rekening. Annuleringen voor de bestelling die nog
niet verwerkt is, is kosteloos. Indien je de bestelling gedurende het verzendproces besluit te annuleren, raden wij je aan het product aan de deur te weigeren. De bestelling komt dan vanzelf retour en je ontvangt vanzelf je geld terug binnen 7 werkdagen.


Zijn de bedragen inclusief BTW?

Alle prijzen op de webshop zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.


Krijg ik een factuur toegestuurd?

Originele facturen ontvang je slechts eenmalig bij de ontvangst van je betaling. In Mijn account van de website kun je voor elke
bestelling de details van iedere bestelling bekijken en uitprinten. Mocht je de factuur niet kunnen printen, neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website of door een e-mail te sturen naar 
info@vienas.nl.